צחי עמיר | AEC Revit Technical support Expert
אם בדיונים שלכם אתם דנים בסוגיות (ISSUES) וגם בנושאים של תאום מערכות או על תכניות אשר מאוחסנות בתוך ה-DOCS, יש לאוטדסק כלי שמאפשר לנו לנהל פגישות בפרויקט בצורה מובנת בתוך פלטפורמת ה-ACC (Autodesk Construction Cloud). לכלי זה קוראים MEETINGS.
להלן מספר יתרונות לניהול הפגישות בתוך המערכת במקום לנהל אותם מחוץ למערכת:
1.ניתן להוסיף קישור ל-ZOOM ול-TEAMS
2.ניתן להוסיף קבצים לפגישה (למשל מצגת שקשורה לפגישה)
3.ניתן לקשר קבצים שמאוחסנים בתוך ה-DOCS ולסמן עליהם הערות וסוגיות
4.ניתן להזמין אנשים מחוץ לפרויקט
5.ניתן ליצור מראש את סדר היום של הפגישה לפי נושאים ותתי נושאים ולסגור אותם בהתאם.
6.אפשר להקצות משימות ליועצים ישירות מתוך הפגישה וככה ניתן לעקוב אחרי זה
7.אפשר ליצור פגישות המשך שמבוססות על נושאים שלא נסגרו בפגישה הקודמת
8.ניתן לעשות מעקב נוכחות לוודא שכל מי שהוזמן לפגישה באמת נכח
9.בסיום הפגישה ניתן לייצא סיכום פגישה בפורמט PDF ולשלוח לכלל היועצים
10.ניתן לקבוע כמה פגישות מראש ולשלוח זימון לכולם (קיימת אפשרות לשלוח קבצי ICS ולהוסיף לאאוטלוק)
ככלל כאשר אנחנו עובדים ב-BIM אנחנו נשאף לעבוד ככל הניתן בכלי אחד על מנת שיהיה לנו מקסימום בקרה על מה נעשה ומה לא נעשה, במקום שאנחנו נתנהל בכמה כלים (מייל, אקסל לחלוקת משימות, צפיין PDF להצגת תכניות ומסמכים, וכו')
MEETINGS זמין בפלטפורמת ה ACC למי שרכש את אחד המוצרים הבאים:
1.BUILD
2. Collaborate pro
3. Collaborate
אם אתם מעוניינים במידע נוסף ניתן לפנות אלי: [email protected]
להלן תמונה מתוך המערכת: