שני נורמנטוביץ | AEC Revit Technical support Expert
לאחרונה אני נתקלת רבות בתקלות הקשורות לרישיונות, בעיקר לאחר התקנה של Revit 2021, פעמים רבות התקלה דווקא מופיעה בגרסה 2019.
במידה ואנחנו נתקלים בבעיה דומה, מומלץ קודם לנסות להתקין עדכונים שקשורים לרישיונות.
את העדכונים נתן למצוא:
* Autodesk Desktop App אייקון קטן שמופיע לרוב על הDesktop שלנו ודרכו נתן גם להריץ את העדכונים שקשורים לתוכנות Autodesk שמותקנות על המחשב שלנו.
* Autodesk account חשבון Autodesk האישי שלנו, גם שם נוכל למצוא את כל העדכונים שקשורים לתוכנות Autodesk שמותקנות על המחשב שלנו (דרך שם נצטרך קודם להוריד את העדכון ורק אז להריץ אותו).
שני העדכונים שקשורים לרישיונות ושכנראה ויפתרו את הבעיה הם:
** חשוב לזכור, בזמן העדכון כל תוכנות Autodesk צריכות להיות כבויות בנוסף לאחר עדכונים תמיד נאתחל את המחשב ורק לאחר מכן נפתח את התוכנה שוב.
*** חשוב לזכור, באפשרותנו לעדכן את השם משתמש והסיסמה שלנו ב Autodesk Desktop App כך שכאשר נכנס לתוכנות לא נצטרך לעדכן זאת בתוכנה עצמה.