דני שאולי | AEC Revit Technical support Expert
כאשר אנחנו עובדים על קבצים בענן (BIM 360) יש את האופציה ליצור Issues
יש תוסף של אוטודסק שנמצא בחשבון האוטודסק שלנו – Autodesk account
מציאת התוסף היה דרך העדכונים בחשבון אוטודסק שלנו – Product Updates
שם התוסף: Issues Addin ואת הגרסה שבה אנחנו עובדים
כאשר נוריד למחשב ונבצע את ההתקנה של התוסף לתוכנת ה-Revit שלנו. לאחר שהתקנו את התוסף ל-Revit נפתח את ה-Revit ונראה שהתווסף לנו לשונית חדשה בשם Issues
כאשר נלחץ על Manage Issues,
תיפתח לנו הרשימה של ה-Issues ב-REVIT ישירות מהפרויקט בענן BIM 360 ונוכל לענות, לאשר, לבטל את ההערות ישירות מה-REVIT מבלי להיכנס לפלטפורמה של ה BIM 360