מה אנחנו מציעים?
חטיבת TeamCAD מאפשרת ללקוחותיה לפנות למרכז השרות והתמיכה באמצעות הטלפון, האימייל או באופן מקוון באמצעות אתר האינטרנט שלנו וליהנות מתמיכה 360 אישית המאפשרת להשתמש בפתרון התוכנה ביעילות ולקבל מענה מהיר יותר לכל בעיה שעלולה לעכב את הפרויקט.
אנו מציעים גמישות במענה לכל צורך, בין אם מדובר בהתקנת תוכנה ו/או חומרה או בתמיכה במערכות CAD, שירותי התמיכה שלנו בחומרה, מערכת הפעלה או התקנת תוכנה גמישים ויש לנו מענה מתאים לכל צורך. אם צריך ייעוץ בענייני תצורה רק מידי פעם נוכל להעניק לך גישה ספציפית למומחים מקצועיים ואם צריך שירות בהיקף של מחלקת IT מלאה שירותי התמיכה המנוהלים שלנו יתאימו לך הרבה יותר. כל מה שצריך הוא לבחור את סוג התמיכה המתאים לדרישות העסקיות ולתת לנו לבצע את העבודה עבורך ביעילות מקסימאלית ובמלוא האחריות.
למה זה חשוב?
ההסתגלות לעבודה עם תוכנה חדשה עלולה להיות כרוכה בהשבתת שגרת העבודה מעת לעת והמהנדסים המנוסים שלנו יכולים לצמצם זמני השבתה מעין אלה למינימום. שירותי התכנון וההתקנה המקצועיים שלנו מונעים בעיות שעלולות להיווצר כתוצאה מהתקנה לא נכונה של יישומים, ספריות תוכן חסרות, תחנות עבודה דלות ביצועים וכדומה. בנוסף לכך המומחים שלנו מסייעים למנוע סיכונים שנובעים מהסתגלות לקויה, תכונות ומאפיינים חסרים ו/או רישוי בעייתי.
איפה פועל השירות?
מערך השירות של חטיבה TeamCAD פועל בפריסה ארצית ומידי יום מעניק שירותי HelpDesk לעשרות לקוחות בתחומי אדריכלות, בנייה, מיפוי, GIS, מכונות, עיצוב תעשייתי, תשתיות והנדסה אזרחית.
כאנשי מקצוע האמונים על תמיכה במוצרים מתקדמים מסוגם, מערך השירות מונה גלריה אנושית של מומחים בעלי ידע מקיף, ניסיון עשיר והיכרות מעמיקה דרישות השוק, צרכי הלקוחות והאתגרים עימם הם מתמודדים.
במסגרת שירותי ה HelpDesk שלנו אנחנו ערוכים לטפל במסירות בכל פניה ולספק פתרון יעיל לבעיות שונות, במגוון רחב של סוגיות ובזמני אספקה בהתאם לצורכי הלקוח ולתנאי חוזה השירות. זאת, תוך מחויבות לספק את חוויית השירות הטובה ביותר והקפדה בלתי מתפשרת על מצוינות ואיכות השירות.
השוואה בין סוגי השירות
תמיכת יצרן בלבד (Autodesk) | שירות מקומי (TeamCAD) | שירות מורחב (TeamCad) | |
---|---|---|---|
זמן המתנה מקסימלי | 32 שעות בהתאם לחומרת הקריאה | שעתיים | 4 שעות |
תמיכה בעברית |