בעת רכישת שירות או מנוי על ידי לחיצה על כפתור "הזמנה", "קנייה" או כינוי דומה והשלמת הרכישה שלך, אתה מבקש במפורש מתים תוכנה ומאשר לה לחדש אוטומטית את השירות או המנוי שלך לתקופות חידוש רצופות, כאשר כל תקופת חידוש תהיה שווה באורכה לתקופה הראשונית שנרכשה על ידך והמחיר עבור תקופת החידוש יהיה זהה למחיר הרכישה בתקופה הראשונית שנרכשה על ידך (בצירוף כל המסים, העמלות והחיובים הנוספים החלים על הרכישה), אלא אם תים תוכנה תודיע לך על שינוי במחיר (ראה להלן), באמצעות פרטי התשלום שמסרת לרכישה הראשונית שלך, וזאת עד שתבטל את החידוש האוטומטי, בהתאם לנוהל הביטול שצוין בסעיף 4 להלן.
לשירותים או מנויים התקפים לתקופה קצובה (למשל לשנה), תים תוכנה תשלח אליך דוא"ל אחד לפחות כדי להזכיר לך כל חידוש צפוי של אותו שירות או מנוי.
שינוי מחיר:
תים תוכנה רשאית לשנות את מחיר החידוש של השירות או המינוי שלך, נכון למועד החידוש הבא ואנו נספק לך הודעה מוקדמת אם נעשה זאת. לפני המועד הקובע לחידושך (אשר יצוין בהודעה שנמסרה לך), אתה רשאי לבחור לבטל חידוש אוטומטי לשירות או מנוי מסוים בכל עת ומכל סיבה שהיא (כולל אם אינך מסכים ל שינוי במחיר) על ידי פנייה למנהל הלקוח שלך בתים תוכנה.
נוהל ביטול חידוש אוטומטי:
אתה יכול לבטל את החידוש האוטומטי בכל עת לפני מועד החידוש שלך על ידי פנייה למנהל הלקוח שלך בתים תוכנה. אתה תשמור על גישה לתוכנה או לשירותים עד לתאריך החידוש אך לא תחויב באופן אוטומטי לתקופה חדשה. הגישה לתוכנה ולשירותים שלך תסתיים בתאריך חידוש המינוי שלך.
לאחר מועד החידוש שלא שולם, לא ניתן להפעיל מחדש מנויים שתוקפם פג או מנויים שבוטלו מיד על ידי פנייה למנהל הלקוח שלך בתים תוכנה. אם ברצונך לחדש את הגישה לתוכנה ושירותים למנוי שבוטל, ניתן לרכוש מנוי חדש.